JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction
JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction

به نرمیِ یه سنگ !!!

مدت ها سعی در این داشتم که یه آدمی باشم که به هیچ چیز و هیچ کس اهمیت نمیده ،

احساس میکردم زیادی دارم اهمیت میدم ...

ولی الان که به خودم نگاه میکنم میبینم خیلیم کمی از سنگ ندارم!
ولی ازین وضع راضیم ! خیلیم راضیم !

نظرات 4 + ارسال نظر
Dani جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ب.ظ

khieliam khob:D
kose nane donyaa o adamash:D

hell yeah :D

shayan جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

miduni sang chejury bevujud miad? vaghti ashke ye mard berize rush !

daighan

الی...‏!‏ جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

nisti sang!:-?
Shayadam "hanuz" nisti:d
Man k shakhsan nadidim:-?

shaaayaad

masoudmanson پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ http://depressive-doom-metal.mihanblog.com/

فک میکنی

فرزادی که من میشناسم
خیلی با این چیزی که میگی فرق داره
داری سعی میکنی خودت رو نادیده بگیری
اینا رو میگم چون من اینجوریم و تو هم شبیه منی پس تو هم باید اینجوری باشی
ولی منم آرزومه که سنگ بشم
هیچ چیزی برام مهم نباشه
چند روزه که دارم خیلی تلاش می کنم
پشت تلفن
یا اس ام اس
اینقد سنگم که حال خودم بهم می خوره
ولی میدونی
مجبوری
:|

میدونم
ولی مسعود بعضی وقتا جلو عذاب کشیدنمو میگیره
به قول خودت مجبورم :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد