JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction
JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction

شاید ، شاید و شاید

مشکلی نیست ، من از کسی انتظاری ندارم ، این درس را زندگی به من داد ، با قرار دادن مهره هایی به نام انسان در بازیش ...

شاید میخواهد به من بیاموزد که به هیچ چیز وابسته نباشم 

شاید میخواهد به من سنگ بودن را بیاموزد

شاید میخواهد به من بیاموزد که انسانیت و احساسات فقط چشم اندازی از پوچی اند 

و این بهای بازی کردن است...

ولی من هرگز بدون دوست داشتن ،بدون وجدان و بدون قلب نمیتوانم زندگی کنم  ...

این طبیعت من است که اعتماد کنم

این طبیعت من است که هر بار بعد از شکست ، دوست داشتنم را قوی کنم

شاید من مهره ای اشتباهم 

شاید ، شاید و شاید

و این شاید هاست که هرروز برای شروعی تازه میگویم و هنگام رفتن نیز این شاید هاست که میگویم

شاید بعد از رفتن کسی باشد مثل من و از جنس من 

شاید در دور دست ها سرزمینی باشد که مردمانش به هم عشق میاموزند نه گرگ بودن و دوری ...

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

سلام
جمله آخر ت فوق العاده بود

ممنونم :)

... شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

فکر نمیکنی در کل تقصیر خودته ؟؟؟
و طبیعت تقصیری نداره
خیلیم قشنگه !!!

بیا برو توکونم

elaaa یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ http://matarsakism.blogsky.com

akhey:x kh ghashang bud:x:d
Farzad nmishe b hichi vabaste nabud:( mishe talghin kardo goft k "man b hichi vabaste nmisham" vali haghighat ine k hamchi chizi nmishe:)
Shayadam man eshtebah mikonam:D
Vali kh ghashang bud:X

مرسی الی جون :ایکس
آره نمیشه ولی باید وابسته نبود حتی تو اسلام هم اومده اگه دقت کنی

elaaa یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ http://matarsakism.blogsky.com

ghorbunet:x
Are doroste:d:xxx

baliiiiiiiii :X:X:X:D

تارا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

farzad to vaghean ba ehsasi to ye fereshtei to mahe ruye zaminni to vaghean dari talaf mishi tu in mamlekat.
chera hishki darket nmikne
han>
?
chera
vaghan chera
cheraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bgu dg
de lanati bgu
bgu behet migm
chera saket shdi
han
begu
de bgu de
de lanati beguuuuuuuuuuuuuuu

khosham miad daghighan hamunaro copy kardi afarin man behet eftekhar mikonam :))))))

تارا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ

taze cpy ham nkrdm ba mobilm majbur shdm tak tak cpy knm baziasham khdm bnvism :)))))
farzad mno majbur krd ye aslahe ham gizasht pishte saram gft inaro bgu tu webam :(( :|

barikalla baba :D
eshkal nadare injuri dg yad migiri nazar bedi :D

shayan سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://adamsism.ir

:|

:-?

elaaa سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ http://matarsakism.ir

hadafe aslim in bud k ir shodanamo neshun bdam:D

mobarake :D

masoudmanson یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://depressive-doom-metal.mihanblog.com

فـــــــــــــــــــــــرزاد
سلـــــــــــــــــــــام

دلم بسی برایت تنگ شده بود

خوبی؟

این جمله هه
"این طبیعت من است که هر بار بعد از شکست ، دوست داشتنم را قوی کنم"

تف بهت
منم همین طورم

خاک تو سرمون با این طبیعتمون :|

مســــــــــــــــــــــــــــــــــــعود :دی :)
کدوم گوری هستی تو منم خیلی دلم تنگ شده
من که خودت میدونی ریدم
واقعا این طبیعتمونو گیر بیارم به طرز وحشتناکی شکنجش میدم بعدم پوستشو زنده زنده میکنم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد