JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction
JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction

تنها دورانی که دوست دارم برگرده

یادمه  سه سال خیلی چیز هام تغییر کرد و همه اینارو مدیون یکی از دوستام به نام آرزو بودم ...

آرزو دختری بود مثل بقیه دخترا با این تفاوت که دنیای قشنگی داشت ، خودش یه سال از من بزرگتر بود  ، خوب همیشه هم سر این قضیه با من شوخی میکرد :) 

یادمه طبق قولی که بهش داده بودم یه دفتر خریدم تا نوشته هامو توش بنویسم ، وقتی تو یکی از پارک های خیابون سناباد  مشهد نشسته بودیم اولین جمله رو تو دفترم نوشت ، یه جمله از آهنگ shroud of false  از گروه Anathema :


we are just a moment in time

a blink of an eye

a dream for the blind  

visions from a dying brain


متفاوت بودن آرزو اذیتش میکرد ، همیشه غمگین بود ، ولی دیوونه بازی های من گاهی وقتا میخندوندش ، در عین حال به حرفام مو به مو گوش میداد 

بعد از اینکه تابستون اونسال تموم شد بهم گفت پدر و مادرش تصمیم گرفتن از ایران برن ، برادرش تو سوئد درس میخوند ... خوب برای من میتونست بد ترین خبر باشه چون آرزو تنها کسی بود که باهاش حرف میزدم ...

خوب طبق قراری که داشتن مهر اونسال رفتن ... من هم تا آخر اون سال هر هفته به اون خیابون میومدم و آناتما گوش میدادم ...

الان دوسال و نیم هست که ازش خبر ندارم حتی از اینترنت ... امیدوارم هرجا هست موفق باشه 

اون روزا بهترین خاطرات زندگیمن ... فقط کاش میتونستم یه جمله بهش بگم که : " الان خیلی فرق کردم ، خیلی اتفاق ها افتاد، هنوز اون دفتر رو دارم و هنوز هم تموم نشده :) "   ... تنها دوست واقعی من بود تو کل زندگیم 

هنوز خاطرات اون روز ها تو ذهنم میاد هر دفعه با فکر کردن بهشون لذت میبرم....

به یاد اون روزا این دوتا آهنگ آناتما رو میزارم ، هنوز وفتی این آهنگارو گوش میدم یاد اون روزا میفتم


Anathema - shroud of false


Anathema - lost control

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ http://javgir.blogfa.com/

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

از ته دل امیدوارم سلامت باشه :)

دانیال جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ب.ظ

منم از وسط دلم امیدوارم سلامت باشه

از سرش نباش فقط سنگینی نکنه :دی

عوضی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://idiotism.blogfa.com/

خیلی خوبه حداقل فقط یه نفر تو زندگی آدم باشه که وقتی به یادش می افته مثل یه انسان کاملا خل لبخند بزنه!
امیدوارم هر چه زودتر یه خبر خوب ازش بگیری!

are khube :)
manam omidvaram

masoudmanson یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ http://depressive-doom-metal.mihanblog.com

آخـــی
فرزادی

ایشالا ک حالش خوبه و زود هم یه خبری میگیری ازش

.
.
.
.
.
.
.
.
.


کثافت بهم نگفته بودی اینارو
بی خاصیت
بزار امتحانام تموم شه
میام حالتو میگیرم
راستی شاید بیام مشهد تابستون

مهم نیست ازش خبر بگیرم یا نه فقط امیدوارم حالش خوب باشه :)
ببخشید خوب یادم نبود :دی
خدا بخیر کنه :دی
ایول بیا یکم بریم عشق و صفا :دی

masoudmanson شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ق.ظ http://depressive-doom-metal.mihanblog.com


دیشب مامانم زنگ زد
گفت تو امتحانات خیلی طول میکشه
ما خودمون میریم مشهد پیش خاله اینا

نامردا تیکت هواپیما هم گرفتن واسه خودشون
فردا راه میوفتن

وست امتحانای من
خیلی دلم می خواست بیام ببینمت
نشد

ای بابا حیف شد ، نمیتونی بیای تهران ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد