JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction
JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction

افتخار سادیسم ، هنر آفتابه سازی

بازی دادن بقیه هنر نیست من نمیدونم یه سری از بیمارای سادیسمی چجوری افتخار میکنن .

که البته باید بگم 90 درصد موجودات (!!!)‌ ایران از بیماریه سادیسم رنج می برنٰ، البته لذت میبرن

...

دلیل اینکه اینو میگم اینه که خودم چند بار ادای سادیسمیارو درآوردم و به قول بعضیا شیطان(!!!! ؟ ) شدم ولی بیشتر به جای لذت احساس احمق بودن می کردم ..

و چقدر خوبه که آدم بزرگی باشی ، و چه لذتی داره که بقیه رو هم جزئی از خودت بدونی 

حد اقل موقع مرگت نفس راحت بکشی

گرچه همونا هم حتی درکشون در همین حد هم کشش نداره 

نظرات 1 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

من واقعن یه سادیسمیم :دی

آفرین :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد