JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction
JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction

افکار شکارچیانی ماهرند

ساعت 5 صبحه ،

بیخوابی ،

فکر های لعنتی ، 

مث دیوونه ها دنبال یه آهنگ که آرومت کنه 

هوا سرده حسش نیست برم بیرون سیگار بکشم

هوای سرد ، پاییز ، از نظر ادبی فصل غمناکیه ، مث خوره افتاده تو جونم که پاییزه و اندوه دوری یه غریبه ، حتی صورتشم یادم نمیاد دیگه 

انقد مث دیوونه ها دنبال آروم کردنت میری که حتی بعضی وقتا یادت میره از چی ،

یادت میره که دیگه خسته شدی و بریدی از دویدن 

می ترسم لپ تاپو خاموش کنم و برم تو رخت خواب ، به خاطر فکرای لعنتی که هر لحظه ممکنه بیان 

می ترسم آهنگ شاد گوش بدم  ممکنه یاد خاطرات بیفتم ، یا روز هایی که هیچوقت نخواهم دید 

جالب میشه وقتی میدونی فکرت چیزی نیست که در اختیارت باشه ، فقط میاد سراغت ، شکارت می کنه دست و پات قفل میشه 

تصور کن برنامه ریختی برای فردات ولی یادت رفته که افکار لعنتی کمین کردن ، وقتی اومد سراغت لبخندت سرد میشه ، خودت سرد میشی و باید بری و کارای روز مرتو بکنی:سیگار ، آهنگ ، بی خوابی ... هیچ برنامه روزانه جدیدی هم در کار نیست 



الان ساعت 5:42 دقیقست باورم نمیشه 42 دقیقه نشستم و به مانیتور خیره شدم و تمام چیزایی که نوشتم همینه ،

به اندازه یه کتاب تو ذهنم چیزی میگذره 



میترسم برم بیرون ، افکار شکارم میکنند 






نظرات 4 + ارسال نظر
elaaa شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ http://matarsakism.ir

Miduni?gahi adam nmidune dare b tarafe chi mire!vaghti fahmid chi mikhad taze avale raheshe,un chizi k mikhado az dast mide o harchi bishtar talash mikne bishtar azash fasele migire!injas k esme hamchi chizio mizare tajrobe o say mikne vaghtesho bezare ru karaye ruzmare!!nmishe karish kard! Vaghti koli afkare bisarotah b samtet hojum miare y jurayi tarsnaktarin hesie k mishe tajrobe kard!

harfat jaleb bud kheili , vaghean ham injur hessa tarsnak tarin chizan, inke badaz un afkare lanati ke soraghet mian bekhay be karaye ruzmaratam beresi ham kheili vahshatnake

پارسا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ http://Decaypark.blogfa.com

معمولا حوصله نظر دادن ندارم. اما دلم نیومد زوم نکنم رو این جمله:"انقد دنبال آروم کردنت میری که حتی بعضی وقتا یادت میره از چی "
فقط همین.

:)

ازیتا جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ق.ظ

18 ساله

بیخوابی...

ترس....

سیگار...



تنها چیزی که میتونه تو رو به دیگران نشون بده شیوه ی زندگیه توئه....

"خودت" رو در زندگیت نشون بده

این که دیگران چی راجبم فکر می کنن یا اینکه چجوری خودمو به دیگران نشون بدم تا دیگران متاثر بشن تغییری تو زندگیم ایجاد نمی کنه
بی خوابی. سیگار. ترس .چهره واقعی منه همونی که دارم به خودم نشون میدم تو زندگی خودم . همونی که هستم... یه آدم مدام در حال فرار... می دونم این شیوه هم یه جورایی داره خودمو به دیگران نشون می ده
به هر حال ممنون . حرفت منو به فکر انداخت

masoudmanson یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://depressive-doom-metal.mihanblog.com/

باید حرف بزنیم
شاید امشب
دلت پره
دلم منم پره
بعد
یه چیزایی شده که تو نمی دونی
هه
نمی دونم چرا دلم می خواد فشت بدم فرزاد
زشت اینجا نمی گم
میای یاهو حرف می زنیم

چیزی نوشته بودی این لا ما ها که خیلی تجربش می کنم
اینکه خندت یدفعه سرد بشه
لعنت به این عکس العمل چرت که تقریبا همیشه گند می زنه به همه چی :|

آره من تنها چیزایی که کمکم میکنن همین آهنگام و دوستامن
منم خیلی وقتیه فوشت ندادم ، جرات داری بیا یاهو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد