JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction
JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction

به دنبال معنی بودن

بی توجهی های بی مورد 

پذیرفتن مزخفات بی ارزش 

ترسیدن از بزدل ها 

فراموشی ارزش ها

فراموشی درد ها و هدف ها

فراموشی خودم 

شکست خوردن از خودم

از دست دادن کنترل 

پایانی بی پایان

انسانیت بی مورد برای حیوان ها 

انتظار عکس العمل از سنگ ها 

و بوته هایی روی زمین خاکی که هنگام زمین خوردنم درختی سرو می شوند 

من تنها کسم 

اینجا فقط تخته سنگ است 

اینجافقط من هستم

کسی دیگر نیست

من خود یک دنیا بودم

من خودم نیستم 

خودم را سالهاست گم کرده ام

من قفس نیستم 

این سنگ ها جسمم را قفس کردند

من خود  یک دنیا بودم

من آزادی بودم

دیگر خودم را نمی شناسم 

به دنبال خود می گردم ، هر بار فقط خاطرات را میابم 

دیگر خود را پیدا نخواهم کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرحسین معصومی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ http://javgir.blogfa.com/

"فراموشی خودم"
منشاء اصلی تمام بدبختی ها

کاملا درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد