JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction
JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction

باز هم صبحی دیگر ...

این بار چگونه شبش کنم ...

این روز ها به کجا می روند ؟

با چشمه بسته چیزی دیده نمیشه

با این حساب واقع بینی و بد بینی هر دو یه معنی می دن !

فقط کسایی تفاوت این دوتارو می دونن که تو زندگی خودشونو گول نمی زنن !

اینو بایذ رو ذهن حک کرد

جای خالی با جای خالی پر نمیشه 

حقیقت رو باید پذیرفت

آب پاکی رو باید ریخت

بیخیال

بذار ضعیف صدات کنن 

کی جز خودت حقیقت رو میدونه؟


پروسه بهبود وضعیت

فهمیدم هر حالت بهم ریختگی که هر چند وقت یه بار بهم دست می ده پروسه ای از شخصیت جدیدمه 

ازین وضعیت ت*می راضیم

به دنبال معنی بودن

بی توجهی های بی مورد 

پذیرفتن مزخفات بی ارزش 

ترسیدن از بزدل ها 

فراموشی ارزش ها

فراموشی درد ها و هدف ها

فراموشی خودم 

شکست خوردن از خودم

از دست دادن کنترل 

پایانی بی پایان

انسانیت بی مورد برای حیوان ها 

انتظار عکس العمل از سنگ ها 

و بوته هایی روی زمین خاکی که هنگام زمین خوردنم درختی سرو می شوند 

من تنها کسم 

اینجا فقط تخته سنگ است 

اینجافقط من هستم

کسی دیگر نیست

من خود یک دنیا بودم

من خودم نیستم 

خودم را سالهاست گم کرده ام

من قفس نیستم 

این سنگ ها جسمم را قفس کردند

من خود  یک دنیا بودم

من آزادی بودم

دیگر خودم را نمی شناسم 

به دنبال خود می گردم ، هر بار فقط خاطرات را میابم 

دیگر خود را پیدا نخواهم کرد