JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction
JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction

یک کلمه از هزار نفر

استرس ، ترس ، فرار ، سرزنش ، 

اینم یه روش زندگی واسه خودش 
چه اشکالی داره ؟

فقط یه هدف کم داره :)))

باید برای هدف جنگید :)))
مگه نبرد تایتان هاست آخه ؟

جمع کنید بابا

بازی گرگ و میش

تفاوت حقیقتی که همیشه در بارش بهم میگفتنو با حقیقتی که خودم با چشمام میبینم احساس می کنم .

هنوز گاهی با خودم خلوت می کنم  ، در ذهنم داستان هایی می سازم که توش انسان بودن هنوز با ارزشه !

اینجوری چشمامو رو حقایق می بندم و هر روز بابتش سرزنش می شم ،  ترجیح می دم خودم جرئی از حقایق تلخ بشم تا اینکه هرروز این حقایق و ببینم و یاد اتفاقهایی بیوفتم که آدمو تا مغز استخون می سوزونه ،

خیلی می سوزونه ، دیگه انسانیت خریداری نداره ، میای خوبی می کنی خیلی راحت بهت ظلم میشه ، به همین راحتی 

همیشه هم کسایی که انسانیت نداشتن و خودخواه بودن موفق شدن 

دیر یا زود هم باید بفهمیم که خدا فقط یک افسانست .

چه آروم و چه دردناک ارزش ها و زخم ها تلف می شن و چه مسخره نا مردی ها بی جواب می مونن