JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction
JUNK BEER KIDNAP

JUNK BEER KIDNAP

The Art of Self Destruction

اهل فرستادن اینجور مطلبا نیستم راستش

آره دیگه 6 ماه شد 

نوشته های قبلیمو خوندم ، انتظار داشتم حس احمقانه ای بهم بده 

ولی این نوشته هام نبودن که حس احمقانه دادن !

این الان خودم بود ، 

چرا ؟ چون  مردم دوست دارن حس احمق بودن کنی تا روت سوار شن ،  و خوب جالبه که اینم احمق بودنشونو می رسونه 

فقط برای اینکه خودشونو ثابت کنن و بگن ما از تو برتریم ، و آدم حسابت نمیکنیم و خوب مث یه افیون خودشونو واسه لحظه ای از زندگی رقت انگیزشون راضی نگر دارن !

و خوب البته منم تو دلم بهشون می گم :" یعنی به همین راحتی از زندگیتون راضی می شین ؟ با ریدن و سوار شدن رو من ؟؟ خوش بحالتون بخدا ، چه دنیای ساده ای دارین " 

خلاصه آره من استعداد خر سواری دارم ، 

ولی واقعا یه سوال دارم از ملت!چرا وقتی میخوام یه لطفی درحقتون کنم سوار میشین رو آدم؟ :) 

راستش هر خطی مینوسیمو دوباره پاک میکنم و بهتر می نویسم ، میخوام رو اعصابم مسلط باشم !

بگذریم کلا آدم باید خیلی جاها سکوت کنه ،

--

کلا حس خوبی داد بعد 6 ماه نوشتم ، تو اتاق تاریک با آهنگ های Steven Wilson  ، 



نظرات 1 + ارسال نظر
35453 جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 ب.ظ

از دست رفتی پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد